گروه دیجی‌نما در سال 1398 با هدف ارائه خدمات تولید محتوا و پشتیبانی از کسب‌وکارهای آنلاین آغاز به کار کرد. با گذشت زمان و با استفاده از تجربیات گسترده، همکاری با سایر شرکا و نیز بهره‌برداری از فنآوری روز دنیا، توانستیم خدمات گسترده‌تر و موثرتری در حوزه‌های مختلف: 1) فروش و تجارت الکترونیک. 2) بازاریابی آنلاین و سنتی. 3) راه‌اندازی، پشتیبانی و توسعه کسب‌وکارهای مختلف، عرضه نمائیم.

گروه ما شامل افراد متخصص و باتجربه در زمینه‌های متنوع کسب‌وکار است، که با به کارگیری روش‌های نوین، راهکارهای مناسب و مطابق با نیازهای مشتری خدمات مورد نیاز را بمنظور راه‌اندازی، پشتیبانی و توسعه کسب‌وکار ارائه می‌دهیم.

از آنجا که گسترش و رشد کسب‌وکار صاحبان مشاغل برای ما بسیار مهم است، در تمام خدماتی که ارائه می‌دهیم، تمرکز بر بهبود عملکرد و کسب نتیجه مطلوب برای مشتریان است. ما به دنبال ایجاد شراکت بلندمدت با مشتریان خود هستیم، تا ضمن ارائه بهترین خدمات در جهت بهبود و رشد کسب‌وکارهایشان به دستاوردهای جدیدی برای حل مشکلات و رفع موانع برسیم.

چرا دیجی‌نما؟

در دیجی‌نما تلاش می‌‌شود: خدمات ارائه شده متضمن سه شاخص “بهترین کیفیت” ؛ “هزینه مقرون به صرفه” و “سرعت اجرا“، باشند.

ما در دیجی‌نما “هماهنگ با اهداف شما، استراتژی طراحی می‌کنیم”، “مطابق با محصولات شما، محتوا تولید می‌نماییم” و “متناسب با ذهنیت شما برای توسعه کسب‌‌وکارتان در بستر دیجیتال و اینترنت پشتیبان شما هستیم”.