بهترین زمان انتشار پست

بهترین زمان برای پست گذاری در اینستاگرام

بهترین زمان برای پست گذاری در اینستاگرام

اگر می‌خواهید بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را پیدا کنید، احتمالاً دنبال رسیدن به یک هدف خاص هستید. شاید بخواهید تعداد لایک هایی که در هر پست می گیرید را به حداکثر برسانید. یا امیدوارید با جذب فالوورهای جدید، آگاهی از برند را افزایش دهید.

اگر در شبکه های اجتماعی تازه کار هستید، ممکن است انقدر پست بگذارید تا ببینید چه اتفاقی می افتد. ولی باید با کمی تفکر علمی و حساب شده این کار را بکنید. برای مثال، می‌توانید در ساعات مختلف روز پست بگذارید و تعداد لایک‌ها را در هر دقیقه برای هر پست یادداشت کنید.

این آزمایش می تواند در طول زمان ارزش داشته باشد، اما سخت و زمان بر است. آیا راه ساده تری برای فهمیدن زمان ارسال پست در اینستاگرام وجود دارد؟

در این مقاله، ما سعی خواهیم کرد چیزهای جدیدی را در این رابطه به شما بگوییم:

 

چگونه زمان مناسب برای ارسال پست در اینستاگرام را پیدا کنیم؟بهترین زمان برای پست گذاری در اینستاگرام

_  مطابق بررسی های هاب اسپات در سال 2023، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام از ساعت 18 تا 21 است. ( سعی شده در این بخش بومی سازی و طبق رفتار آنلاین کاربران ایرانی باشد).

_ به ویژه ساعت 8 بعد از ظهر بهترین زمان برای ارسال پست برای تعامل مطلوب است.

_ بهترین روز برای ارسال پست پنجشنبه و سپس جمعه است.

_ برای تعامل بهینه، بهترین روزها در تعطیلات آخر هفته است، اما توصیه می کنیم به زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند توجه کنید.

همچنین طبق تحقیقات مذکور، بدترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بین ساعت 6 صبح تا 9 صبح است.

 

بهترین زمان برای ارسال پست اینستاگرام

 

جمعه پنجشنبه چهارشنبه سه شنبه دوشنبه یکشنبه شنبه
4 بعدازظهر
5 بعدازظهر
6 بعدازظهر
7 بعدازظهر
8 بعدازظهر
9 بعدازظهر
10 بعدازظهر
11 بعدازظهر

چگونه بهترین زمان برای پست اینستاگرام پیدا می شوند؟

بطور معمول لازمه این کار، مطالعه رفتار کاربران اینستاگرام در هر جامعه ای است. شما هم می توانید تحقیق و ریزبینی را در مورد حرفه خویش داشته باشد و به مرور با بررسی کاربران به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

 

چرا در یک زمان خاص در اینستاگرام پست بگذارید؟

براساس داده های جهانی، کاربران موبایل به طور متوسط 12 ساعت در ماه را در اینستاگرام سپری می کنند. این تقریباً 1٪ از زمان آنها در هر ماه است، یا یک در صد این احتمال وجود دارد که کاربران هنگامی که روی پلتفرم هستند، را جذب کنید.

بنابراین، ارسال پست زمانی که کاربران برتر آنلاین هستند، تفاوت ایجاد می کند. این به شما زمان بیشتری می دهد تا با مهم ترین فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید.

اما برای بسیاری از بازاریابان، ارسال پست در شبکه های اجتماعی تنها یک کار جنبی در یک روز شلوغ است. می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که هر زمان که مناسب است پست کنید یا پست‌ها را برای زمانی که منطقی به نظر می رسد برنامه‌ریزی کنید. حتی اگر هیچ داده‌ای برای پشتیبان‌گیری از آن وجود نداشته باشد.

در اینجا چند دلیل برای اینکه چرا پست گذاشتن در اینستاگرام در زمان‌های مشخص و ثابت اهمیت دارد را برای شما می آوریم:

1_ افزایش دسترسی

برخی از کاربران در اینستاگرام تمرکز فیدهایشان بر روی دوستان، مشاغل و اینفلوئنسرهایی که از قبل دنبال می کنند، می باشد. اما بسیاری دیگر از اینستاگرام برای الهام و کشف استفاده می کنند. یکی از عوامل تعامل، محتوای تازه و جدید است.

بنابراین، اگر زمانی پست می گذارید که کاربران برتر شما آنلاین هستند، محتوای جدید شما احتمالاً یکی از اولین چیزهایی است که می بینند. این همچنین می تواند تعامل، یکی دیگر از عوامل رتبه بندی را افزایش دهد. این ترکیب شانس اینکه کاربران جدید حساب کاربری و پست های شما را در پلتفرم کشف کنند را افزایش می دهد.

2_ ایجاد مخاطب وفادار

ایجاد وفاداری به زمان و تلاش نیاز دارد. مخصوصاً برای مشاغل کوچکی که باید با برندهای بزرگ در رسانه های اجتماعی رقابت کنند سخت است.

ارسال پست در زمان های شلوغ در اینستاگرام به شما کمک می کند با تعداد بیشتری از دنبال کنندگان خود به طور همزمان ارتباط برقرار کنید. این به مخاطبان شما نشان می دهد که می خواهید با آنها تعامل داشته باشید و برند شما را در ذهن خود نگه می دارد.

ایجاد وفاداری چیزی فراتر از محصولات عالی و خدمات مشتری است. این در مورد حضور مداوم در فیدهای آنهاست که به شما در ایجاد روابط کمک می کند.

برای ایجاد یک مخاطب وفادار، مهم است که بدانید چه زمانی مخاطبان شما آنلاین هستند و از آن اطلاعات برای انتخاب بهترین زمان برای ارسال پست استفاده کنید.

3_ افزایش مشارکت

مطابق مطالعات صورت گرفته، میانگین نرخ تعامل اینستاگرام در سراسر جهان تقریباً 6٪ است. این بیشتر از میانگین نرخ مشارکت در سال قبل است.

تعامل اینستاگرام یک افکت موج دار ایجاد می کند، مانند پرتاب سنگ در یک استخر ساکن. موج اول واضح است اگر بلافاصله پس از ارسال لایک، نظر و ذخیره دریافت کنید، احتمال اینکه پست شما در فیدهای بیشتری نمایش داده شود بیشتر است.

موج‌های بعدی از دیگر ویژگی‌های اینستاگرام مانند موارد دلخواه، جستجو و ویدیوها می‌آیند. هر ویژگی یک الگوریتم مستقل دارد. و وزن هر ویژگی متفاوت است. به عنوان مثال، تبدیل شدن به یک مورد دلخواه برای فالوورها به این معنی است که پست‌های شما هر بار که وارد می‌شوند در بالای فیدهای آن‌ها نشان داده می‌شوند. نرخ تعامل عاملی است که پست‌ها در بالای صفحات جستجو قرار می‌گیرند.

بنابراین، ارسال در زمان مناسب فقط به معنای نظرات، پیام‌ها و ذخیره‌های بیشتر نیست. همچنین فرصت های بیشتری برای تعامل ایجاد می کند.

4_ تست الگوریتم های جدید

مانند اکثر ابزارهای آنلاین، اینستاگرام نیز به‌روزرسانی‌ مداوم را برای شکل دادن به تجربه کاربر راه‌اندازی می‌کند. به‌عنوان یک کسب‌وکار، شما باید به سرعت درک کنید که هر به‌روزرسانی چگونه می‌تواند روی کاربران و استراتژی شما تأثیر بگذارد.

الگوریتم ها پیچیده هستند. رهبران اینستاگرام می گویند که هر قسمت از برنامه از یک الگوریتم مستقل استفاده می کند.

بنابراین، یک روز ممکن است آخرین ویدیوهای شما در فید نمایش داده شوند، اما در دیسکاور ظاهر نشوند، و شاید سخت باشد که دلیل آن را بفهمیم. این می تواند تاثیر فوری بر کسب و کار شما داشته باشد.

چند راه وجود دارد که می توانید این بروز رسانی ها را مدیریت کنید. به عنوان مثال، می توانید از آخرین اخبار رسانه های اجتماعی مطلع شوید. اما بهترین راه برای درک آخرین تغییرات الگوریتم این است که آزمایش هایی را با پست های خود اجرا کنید.

بنابراین، برای اجرای آزمایش‌های قابل اعتماد و مفید که می‌تواند به شما در درک محتوایی که کاربران شما پس از به‌روزرسانی می‌بینند، به چه چیزی نیاز دارید؟ شماره یک، برنامه پست ثابت است. هر چه آزمون شما دارای متغیرهای کمتری باشد، نتایج شما قابل اعتمادتر خواهد بود.

بهتر از این، شما باید در بهترین زمان برای مخاطبان خود در اینستاگرام پست بگذارید. به این ترتیب، زمان بندی ثابت و گروه آزمایشی گسترده تری خواهید داشت. این استراتژی می تواند به شما کمک کند تا نتایج قابل اعتمادتری دریافت کنید.

5_ درک ویژگی های جدید

برنامه ارسال پست شما همچنین می تواند به شما در درک ویژگی های جدید اینستاگرام کمک کند. چرخ فلک ها، استوری ها و ریلزها همگی بخش های منحصر به فرد اینستاگرام هستند. و بسته به محتوا و صنعت شما، هر کدام نرخ های تعامل متفاوتی خواهند داشت.

اگر کسب وکار شما در حال سرمایه گذاری زمان و منابع در اینستاگرام است، داشتن یک استراتژی بسیار مهم است. استراتژی ها معمولاً شامل انواع مختلفی از محتوا هستند. چه بخواهید پست‌هایتان به‌عنوان محتوای پیشنهادی نشان داده شود یا داستان‌های قابل خریدتان را تقویت کنید، محتوای چشم‌گیر مفیدی می‌خواهید.

وقتی اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را منتشر می‌کند، درک آنها زمان بر است:

_ کاری که ویژگی جدید انجام می دهد

_ وقتی کاربران ویژگی های جدید را می بینند

_ نحوه تعامل آنها با هر ویژگی جدید

_ منابع مورد نیاز برای محتوای ویژه

هر چه زودتر یک ویژگی جدید را درک کنید، احتمال اینکه از آن ویژگی قبل از رقبای خود نهایت استفاده را ببرید بیشتر است.

مانند آزمایش به‌روزرسانی الگوریتم، دانستن زمان‌های ارسال پست برای جایگاه خود می‌تواند به شما کمک کند ویژگی‌های جدید را سریع‌تر برای کاربران خود آزمایش کنید. تست اجتماعی زمانی بسیار مفید است که مخاطبان آزمون خود را بشناسید، که زمان ارسال پست را مهم می کند.

6_ روان سازی  برنامه ارسال خود

انتخاب زمان مناسب برای مخاطبان می تواند زمان بندی پست های شما را بسیار آسان تر کند. بسیاری از مدیران رسانه های اجتماعی و بازاریابی از ابزارهای برنامه ریزی اجتماعی استفاده می کنند. در حالی که این ابزارها می‌توانند روند ارسال پست‌های رسانه‌های اجتماعی را بسیار آسان‌تر کنند، اگر در زمان‌های مناسب پست نمی‌گذارید، گرفتن نتیجه می‌تواند دشوار باشد.

همه چیز در مورد ایجاد محتوای مناسب در زمان مناسب برای مخاطبان است، و تنظیم زمان ارسال نیز می تواند به شما کمک کند یک تقویم رسانه اجتماعی شخصی تر برای خریداران ایده آل خود ایجاد کنید.

7_ یافتن بهترین مشتریان

در حالی که اپلیکیشن اینستاگرام اکنون مدت طولانی تری به کاربران اجازه می دهد تا مستقیماً در برنامه خرید کنند، اما همچنان یک ابزار ارزشمند برای تولید سرنخ و آگاهی از برند است، که در نهایت می تواند منجر به کلیک ها و خریدهای بیشتر شود.

این یک انگیزه باورنکردنی برای ارتباط با بهترین مشتریان خود در اینستاگرام است. اما بهترین زمان ارسال پست چگونه می تواند به شما در یافتن خریداران احتمالی کمک کند؟

ممکن است در صنعت خود تازه کار باشید. اگر اینطور است، زمان‌های ارسال خاص صنعت در زیر می‌تواند به شما کمک کند بفهمید که کاربران شما چه زمانی آنلاین هستند. این می تواند به شما کمک کند که از دیدگاه آنها مطلع شوید و می توانید از این بینش ها برای بهبود محتوای خود استفاده کنید.

برای مثال، دسترسی به افرادی که در خدمات مالی فعالیت می‌کنند، در جمعه شب‌ها در اینستاگرام راحت‌تر است. این درست قبل از شروع هفته کاری بعدی است. این ممکن است راهی برای کاهش تعطیلات آخر هفته و آماده شدن برای آنچه هفته آینده به ارمغان خواهد آورد.

اما دسترسی به کارگران کشاورزی در صبح‌های جمعه آسان‌تر است و بیشتر در طول هفته از اینستاگرام خودداری می‌کنند. این متخصصان ممکن است در نقاطی با خدمات محدود در طول هفته باشند. ایمنی نیز یک نگرانی است، بنابراین ممکن است استفاده از دستگاه های تلفن همراه در حین کار برای آنها دشوار باشد.

همچنین می توانید برای تعامل با کاربرانی که کسب وکار شما را دنبال می کنند، این زمان ها را در برنامه خود مسدود کنید. در مورد پست ها نظر دهید، سؤالات معتبر بپرسید و ویدیوهای مخاطبان هدف خود را تماشا کنید.

این مواقع زمانی است که بزرگترین گروه از کاربران شما به صورت آنلاین فعال هستند، بنابراین بهترین زمان برای شروع مکالمه است. ارسال پیام در اینستاگرام آسان است، اما هر پیامی پاسخی دریافت نمی کند. اگر بتوانید در زمان واقعی در پلتفرم حضور داشته باشید، ارزش بسیار بیشتری دریافت خواهید کرد. همچنین شانس بیشتری برای ارتباط با مشتریان برتر خواهید داشت.

 

آیا واقعا بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام وجود دارد؟

واضح است که زمان ارسال پست در اینستاگرام اهمیت دارد. اما آیا واقعا بهترین زمان برای ارسال پست برای به دست آوردن نتایج مورد نظر وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال، در اینجا دیدگاه متخصصان شبکه های اجتماعی را بیان می کنیم.

1_ کیفیت محتوا

تولید محتوا برای رسیدن به فرصت های بلندپروازانه می تواند وسوسه انگیز باشد به این امید که مشتریان مناسب پست های شما را ببینند. اما کیفیت محتوا چیزی است که بیشترین ارزش را برای مخاطبان شما ایجاد می کند.

متیو کروز، متخصص مدیریت و رشد جامعه می گوید: ” ایجاد محتوای تا حد امکان جذاب و بهینه سازی شده برای پلتفرمی که در آن منتشر می شود، کلیدی است.”

بنابراین، هر پست را با بهترین محتوای ممکن شروع کنید، سپس بهینه سازی کنید تا مطمئن شوید که دنبال کنندگان تاثیر تلاش های شما را احساس می کنند.

“با مخاطبان هدف خود شروع کنید، و چه نوع محتوا و اطلاعاتی برای آنها مفیدتر است. چه نوع محتوایی را می توانند برای بعد ذخیره کنند؟ چه چیزی را می توانند با یک دوست به اشتراک بگذارند؟ چه چیزی می تواند آنها را تشویق کند تا در مورد محتوای شما نظر دهند؟ با این سؤالات شروع کنید و سپس برای بهبود دسترسی و عملکرد اقدام کنید”.

همچنین در این رابطه می توان از اینفلوئنسرها و برندهای برتر در پلتفرم نیز الهام گرفت.

2_ الگوریتم اینستاگرام

بهترین زمان ارسال واقعا مربوط به زمانی نیست که شما پست می کنید، بلکه مربوط به زمانی است که می خواهید کاربران محتوای شما را ببینند. اما این به الگوریتم هایی بستگی دارد که برای هر قسمت از اینستاگرام منحصر به فرد هستند.

بنابراین، دقتی که در زمان ارسال پست می‌کنید، تنها بخشی از یک سیستم پیچیده‌تر است که محتوای شما را به افراد روی پلتفرم ارائه می‌دهد.

به گفته متیو کروز: “الگوریتم اینستاگرام و تغییرات UX بر اثربخشی پست در زمان‌های خاص تاثیر می گذارد، مگر اینکه کاربران شما محتوای خود را در نمای “دنبال کردن” مصرف کنند، زمانی که مخاطبان شما محتوای شما را می‌بینند می‌تواند متفاوت باشد.

برای بهینه سازی شانس اینکه مردم محتوای شما را ببینند و با آن درگیر شوند، این نکات را بررسی کنید:

بطور معمول الگوریتم اینستاگرام در هر لحظه خاص چیزهای متفاوت را در اولویت قرار می دهد.

به عنوان نمونه Reels  : ما می دانیم که اینستاگرام برای رقابت با TikTok به ریلز متمایل شده است، بنابراین چگونه می توانید ریلز را در استراتژی خود بگنجانید؟

هر چه بیشتر به آنچه اینستاگرام می‌خواهد ببیند پایبند باشید، الگوریتم بیشتر به نفع شما خواهد بود. همچنین، همیشه کار خویش را ابتدا برای ارزش و تعامل بهینه سازی کنید. آنابل نیست دیگر متخصص در این زمینه می گوید: “در اینستاگرام، درک تغییرات UX و الگوریتم می تواند در استراتژی انتشار محتوا به جای زمان بندی موثرتر باشد.”

به عنوان مثال، با تغییر اینستاگرام به سمت ترجیح ویدیو بر روی تصاویر، انواع محتوایی که برای ایجاد و انتشار انتخاب می‌کنید ممکن است بر شانس انتشار آن به کاربران تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، تغذیه الگوریتم با محتوای شما به آن کمک می کند تا بداند کجا باید برود. برای مثال، افزودن زیرنویس‌ها، هشتگ‌ها و صداهای مرتبط می‌تواند به افزایش شانس نمایش آن در فیدهای کاربرانی که از انواع خاصی از محتوا لذت می‌برند کمک کند.

3_ سازگاری محتوا

ارین مک کول، استراتژیست اجتماعی می گوید: “کیفیت و ثبات محتوا مهمتر از زمان بندی است.”

ثبات کلیدی ترین اقدام برای استفاده از فرصت های رسانه های اجتماعی است. چه در حال تقویت استوری های خود در هر هفته در همان زمان باشید و چه با هشتگ های مارک دار پست می گذارید، یک برنامه ثابت ضروری است.

اگر صدای برند واضحی در اینستاگرام ندارید، به شما کمکی نمی‌کند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. بدون یکپارچگی، بعید است که کاربران محتوای شما را بدون توجه به اینکه چند بار آن را ببینند، تشخیص دهند و به برند شما متصل کنند.

بنابراین، فقط در بهترین زمان پست نگذارید. از بهترین زمان‌ها برای ارسال پست به‌عنوان راهنمای برنامه‌ریزی ثابت پست استفاده کنید. این استراتژی می تواند به شما کمک کند با محتوای مناسب در زمان مناسب به مخاطبان مناسب برسید.

 

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بر اساس منطقه زمانی

موقعیت مکانی شما می تواند به شدت بر موفقیت استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما تأثیر بگذارد. مخاطبان بسته به جایی که در جهان هستند، رفتار متفاوتی دارند و شما می‌توانید از اینکه بدانید چه زمانی در اینستاگرام بیشتر فعال هستند، استفاده کنید.

می دانید که عصرها بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای نامزدی است. اما اگر مخاطبان شما در چندین منطقه زمانی زندگی می کنند، چگونه می توانید این اتفاق بیفتد؟

اینجاست که باید در مورد بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام برای مخاطبان خود تصمیم بگیرید. تحقیقات و گزارشات زیادی در این خصوص روی اینترنت هست که می توانید به آنها مراجعه کنید. در اینجا به عنوان نمونه تحقیق در مورد آمریکای شمالی را برای شما می آوریم:

طبق تحقیقات  سایت هاب اسپات، بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در آمریکای شمالی بین ساعت 6 تا 9 بعد از ظهر است، زیرا این ساعات بیشترین تعامل را داشتند. تعجب آور نیست: مردم معمولاً عصرها در حال پایان دادن به کار هستند و به همین دلیل معمولاً در این زمان به برنامه های اینستاگرام خود دسترسی پیدا می کنند.

 

بهترین زمان هر روز برای ارسال در اینستاگرام

هر روز هفته روز خوبی برای پست گذاشتن در اینستاگرام است، اما احتمالاً در آخر هفته بهترین تعامل را خواهید داشت.

نمودار زیر میانگین مشارکت هر روز از هفته را نشان می دهد. همانطور که می بینید، حتی اگر آخر هفته ها بیشترین تعاملات را خواهید دید، داده ها در طول هفته تقریبا ثابت هستند.

روزهای بازدید از اینستاگرام بطور معمول تفاوت زیادی با هم ندارند، ولی بطور طبیعی روزهای تعطیل بازدید بیشتری وجود دارد. از این رو روز شنبه به عنوان روز اول هفته کاری نیز همین شلوغی وجود دارد.

 

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بر اساس صنعت

داده های بدست آمده از تحقیقات سایت هاب اسپات در مورد  بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام، برای بیش از صنایع مهم به شرح زیر عبارتند از: (در این مقاله سعی شده با ملحوظ داشتن تعطیلات آخر هفته در ایران تنظیم شود)

آموزشی

بهترین زمان: 9 شب تا 12 صبح

بهترین روز: شنبه

بدترین روزها: دوشنبه تا جمعه

اگر در بخش آموزش کار می کنید، بهترین زمان برای ارسال پست از ساعت 9 شب تا 12 صبح است، به ویژه در روز شنبه. این ممکن است به این دلیل باشد که مربیان در این زمان برای هفته آماده می شوند و ممکن است بیشتر از محتوای برندهای آموزشی استقبال کنند.

شرکت های بهداشت و درمان

بهترین زمان: 6 تا 9 بعد از ظهر

بهترین روز: پنجشنبه

بدترین روزها: دوشنبه تا چهارشنبه

برای شرکت های بهداشت و درمان، بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام عصرها، از ساعت 18 تا 21 و به طور خاص پنج شنبه است. شما می خواهید از ارسال پست در روزهای سه شنبه تا جمعه خودداری کنید.

خدمات مالی

بهترین زمان: 9 شب تا 12 صبح

بهترین روز: جمعه

بدترین روزها: سه شنبه و چهارشنبه

شرکت‌های خدمات مالی می‌خواهند از ساعت 9 شب و 12 صبح پست بگذارند. به یاد داشته باشید، ابزارهای شبکه های اجتماعی می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی پست‌های آخر شب کمک کند.

خرده فروشی

بهترین زمان: 3 تا 6 بعد از ظهر

بهترین روز: جمعه

بدترین روز: یکشنبه

شرکت‌های خرده‌فروشی باید در تعطیلات آخر هفته، به‌ویژه جمعه ها، بین ساعت 3 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر پست ارسال کنند.

تجارت الکترونیک

بهترین زمان: 9 شب تا 12 صبح

بهترین روز: پنج شنبه

بدترین روزها: یک شنبه تا سه شنبه

برندهای تجارت الکترونیک از ارسال پست بین ساعت 9 بعد از ظهر تا 12 صبح سود می برند، مطابق با این الگوی کلی که شب ها برای اکثر برندها بهترین عملکرد را دارند. شنبه ها بهترین روزها برای پست گذاشتن در اینستاگرام بودند، در حالی که باید از شنبه تا سه شنبه اجتناب کنید.

خدمات اشتغال

بهترین زمان ها: 9 صبح تا 12 بعد از ظهر، 6 تا 9 بعد از ظهر.

بهترین روز: پنج شنبه

بدترین روزها: یک شنبه، دوشنبه و جمعه

شرکت هایی که خدمات تجاری ارائه می دهند بهتر است بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر در اینستاگرام پست بگذارند – ساعات شروع روزهای کاری اکثر افراد. عصرها بین ساعت 6 تا 21 نیز عملکرد خوبی داشتند. بهترین روز برای ارسال، در کمال تعجب پنجشنبه است.

 

(ادامه دارد …)

اقتباس از :

دیدگاه های خانم جنا رومبرگ Jana Rumberger(*) است (شهریور 1402)

بیشتر بخوانید: بهترین زمان برای پست گذاری در اینستاگرام (قسمت دوم)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *